ManpowerGroups nya internationella rapport granskar de sju viktigaste trenderna som påverkar konsumentvaruindustrin och dess medarbetare idag och i framtiden.
Konsumenternas förväntningar på varumärken har förändrats och innnebär ökade krav på bekvämlighet, köpupplevelse och hållbarhet.
I rapporten får du svar på frågor som:
- Hur förändras konsumenternas köpbeteende?
- Vad gör ledande varumärken för att öka konsumenternas engagemang?
- Vad innebär utvecklingen inom brasnchen för medarbetarna?
Arbetsmarknaden återhämtar sig i vissa delar av landet
Dec 10, 2024 8:45:28 AM
Var tredje svensk funderar på att byta jobb
Dec 4, 2024 9:10:40 AM
Var tredje svensk, 34 procent, uppger att de överväger att byta jobb inom den närmaste fra...
IT-sektorn: Trendrapport 2024
Nov 13, 2024 10:30:00 AM
Upptäck de senaste insikterna om IT-sektorns framtid med vår rapport, “Global Insights: IT...
Varannan svensk stressad på jobbet varje dag
Nov 12, 2024 8:34:51 AM
Mer än varannan svensk, 53 procent, uppger att de känner sig stressade på arbetsplatsen va...