ManpowerGroups nya internationella rapport granskar de sju viktigaste trenderna som påverkar konsumentvaruindustrin och dess medarbetare idag och i framtiden.
Konsumenternas förväntningar på varumärken har förändrats och innnebär ökade krav på bekvämlighet, köpupplevelse och hållbarhet.
I rapporten får du svar på frågor som:
- Hur förändras konsumenternas köpbeteende?
- Vad gör ledande varumärken för att öka konsumenternas engagemang?
- Vad innebär utvecklingen inom brasnchen för medarbetarna?
14 viktiga trender på arbetsmarknaden – vår trendrapport för 2024 är här
Jan 15, 2024 2:19:56 PM
ManpowerGroups stora internationella trendrapport ” The Age of Adaptability” djupdyker i t...
Hälften av arbetsgivarna säger att AI kommer att leda till fler jobb
Nov 27, 2023 11:09:49 AM
En ny rapport från Manpower visar att nästan hälften av arbetsgivarna i Sverige tror att A...
5 tips – så kan AI bidra i rekryteringen
Oct 11, 2023 11:02:56 AM
Många svenska företag har redan börjat använda artificiell intelligens på olika sätt i sin...
IT: Trendrapport 2023
Sep 20, 2023 3:48:08 PM
I ManpowerGroups senaste rapport utforskas vilka som är de främsta globala trenderna som d...